torstai 23. heinäkuuta 2015

Mä en oo enää koskaan torstaina kuus.

Neitonen odottaa kovasti lähiaikoina olevaa syntymäpäivää. Vika viikko menee ja päivät vähenee. Voi miten jännittävää. Vikat päivät kuusvuotiaana.
 
Olethan varmasti muistanut kutsua sukulaiset? En mutta laitan pian facessa kutsun ja jos en tahmaisella päälläni tajua sitä laitaa niin tulkaa sukulaiset sankoin joukoin oikeana päivänä meille. Mussu on luvannut leipoa ja keittää sumpit. Itse en välttämättä siihen nyt kykene.
 
Oletko ostanut mulle jo lahjan ja muistathansä mistä mä tykkään?
Muistin. Te lapset tulette mulle aina ekana. Uskoitte te sen tai ette. Äiti nyt ei vaan voi aina olla kiva. Esimerkiksi illalla on pakko mennä nukkumaan eikä lasten voi antaa liikaa määrätä arjen pyörittelyä. Ja kuulkaahan rakkaat. Myös niitä tylsiä juttuja on pakko välillä tehdä.
 
 
 
Mulla on nyt tässä tätä "ylimääräistä kotiaikaa" sairastelun merkeissä. Kuulemma piristyksen vuoksi Tyttönen keitti mulle päiväkahvit ihan itse. Ja kaatoi kuppiin valmiiksi. Yhtään ei läikkynyt yli. *voirakkaus*
 



Batman piirsi hienoja hirviöitä jotka näyttää kieltä ja heiluttelee villisti sormia. Osa hirviöistä toki piirrettiin keittiön kaapin oveen. Ehkäpä höyrypesuri karkoittaa ne muualle tanssimaan.
*voirakkaus*


 
 
Välipalaksi syötiin tänään suklaata. Huono äiti. Soosoo. Olis parempaa pitäny laittaa. Mutta maistui vallan makoisalta.
 
 
Legoleikkejä. Kaupppakeskus ja roska- auto.
 
Leppoisaa torstaita.

2 kommenttia:

enkulin käsityöt kirjoitti...

Hauska postaus. Onnea neidille sylin täydeltä.

Estetiina kirjoitti...

Kiitos :) Mä ajattelin aina välillä postailla muustakin kun neulomisesta. Hyvää viikonloppua Sinulle !