perjantai 6. syyskuuta 2013

Askonpäivästä Lotanpäivään


                                                                          Postauksen teemabiisi :)

Arvatkaa mitä, mulla ei ole vieläkään kahvinkeittimessä pannua.

Tänään on päivä 7. Toisena ja kolmantena päivänä oli voimakasta päänsärkyä, joutui ihan särkylääkettä ottamaan, mutta sitten ei enää mitään. Muutaman kerran viikolla on tullut fiilis, että olisi pakko saada kahvia. Se on onneksi mennyt nopeasti ohi. Ajattelin, että en vieläkään kirmaa kauppaan pannua ostamaan. Koitan pärjätä ilman. Sosiaalisissa tilanteissa tottakai haluan kahvitella, mutta täällä himassa olen ainakin toistaiseksi totaalikieltäytyjä. Ensimmäiset kahvittomuuden merkitkin olen jo huomannut; urheillessa syke pysyi maltillisemmissa rajoissa kun silloin kun kahvia join. Ja siis mulla saattoi mennä jopa 6-8 mukia päivässä. Että taisi se olla aikakin laittaa tyttö katkolle.

 

Nyt kun mulla on kerran menossa tämä elämän ryhtiliike, niin haastan itseni oikein kunnolla!


Kahvittelun lisäksi mun toinen pahe on shoppailu. Ostelen pääasiassa kirpputoreilta kaikkea ihanaa vaatetta itselleni. Ja sitten olen vielä löytänyt naamakirjasta nämä mukavat kirppispalstat, joista ostaminen on ryökälemäisen helppoa. Toki kiertelen jonkin verran myös kaupoilla, ja saattaa tieltäkin jotain tarttua mukaan... Teen ostikseni pikkurahalla, mutta nyt alkaa olla kaapit täynnä kaikkea kivaa ja toki lisää sitäsuntätä tekisi mieli ostella. Mutta ei- nyt tulee tähänkin stoppi.

Lupaan itselleni,että en ostele vaatteita, kenkiä tai asusteita ennen toukokuun 12 päivää vuonna 2014. Lapsille tottakai tarvitsee tarpeen mukaan hankkia mitä ne tarvitsee, mutta itse voin olla hyvinkin ilman uutuuksia. Eipä taida nuo vaatteet ihan heti loppua. Saan toki neuloa itselleni. Kielto koskee ostotapahtumia kirppareilla, nettikaupoissa ja tavallisissa kaupoissa.

Lupaan itselleni myös, että lakkaan haihattelemasta kampaaja- ja kosmetologikäynnistä. Ei on ei. Jos onnistun shoppailemattomuushaasteessa, varaan ajan itselleni toukokuus 12 vuonna 2014 siiitä ihanasta kampaamosta, josta saa kasvivärejä. Ja joka on niiiiiin ihana. Silloin olen ansainnut sen. ja käyn kosmarilla :)

Jaiks! Tulikohan luvattua liikaa.... KääK!



Ei kommentteja: