keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Hömelöpöllöset

 
 Rusetiina tarvitsee uusia lapasia. Kaikki, missä on joku selkeä kuva on hänen mieleensä. Yhdenillanjuttuna syntyi hömelöpöllöset jotka pääsivät iltapäivällä sateen tauottua käyttöön.
 
Lanka on Novitan nallea ja ihan pienet nöttöset riitti molempiin lapasiin. Malli on Horatio and Horen ja ohjeen saa omakseen ravelrystä muutamalla eurolla.
 
Erikoista näissä lapasissa on, että neuloin ne neliön mallisilla puikoilla, jotka mulla on lainassa. Olin aika epäileväinen niiden suhteen mutta ne osoittautuivat oikein mukavaksi tuttavuudeksi.

 
Olen itsekin tykästynyt pöllösiin ja ajattelin leikkipuistossa kököttämislapasiksi neuloa pöllöt tai vaikka majavat. Tai jos vaikka joululahjaksi sukulaisille?
 
 
 
 
Kivaa keskiviikkoa!

5 kommenttia:

Heli / Neuleaddiktio kirjoitti...

Ei kai yhden illan juttu tarkoita sitä, että yhdessä illassa sait nuo tehtyä?? Mulla menee noiden kanssa yksi ilta siihen, että saan 2 cm tehtyä! (Ai miten niin hidas...) Onneksi niihin on käytetty jo niin monta iltaa, että 1,5 on jo valmiina :D

berenike kirjoitti...

Voi kun ne on niin ihanat!

Estetiina kirjoitti...

Heli: Joo, tein nuo yhdessä illassa, mutta ovat aika pienen lapsen kokoiset, ei kovinkaan suuret. Duunissa oppii aika nopsanäppiseksi, nyt olen pitäny nopeutta yllä neulomalla :)

Breenike: Kiitti :)

-M kirjoitti...

ihanat! Jos ylituotanto vaivaa ni mulle voi tehä kans.
Ajattelin kesyttää lapaspeukalon ja neuloa nipsuttelen westistä yhet kämmekkäät...ehkä niist tulee lapaset, en tiedä. En oo neulonu mitään käsystimiä sitten seiskaluokan..

Estetiina kirjoitti...

Voin mä varmaan tehdä. Saisiko olla pöllö, majava vai haisunäätä?