lauantai 26. toukokuuta 2012

Epämukavuusalueella

Skew- sukkia on vilistellyt blogeissa enemmän ja vähemmän. Minäkin olen koittanut niitä neuloa, useampaankin kertaan mutta aina yhtä huonolla menestyksellä. No, nyt sitten printtasin tyytyväisenä oikein suomenkieliset ohjeet ja kaikki. Epäuskollisena tavoilleni jopa olen lukenut ohjeet ja tehnyt niiden mukaan ankä ole sooloikkut silmukankaan vertaa. Kiltisti olen kutonut niinkun on käsketty.



Sain valmiiksi jopa oikean sukan jalkateräosan. Neuloin tyytyväisenä eteenpäin ohjeen mukaan, Tein jopa ne kantapäät. Ikinä en ollut päässyt näin pitkälle! No, sitku niitä kantapään osia piti ruveta yhdistelemään origamihetki- kohdassa, alkoi hankaluudet. Joo. Ihan näpsästi sain silmukoitua ne 15 silmukkaa yhteen mutta sit olikin jalkaterän ja jalkapohjan silmukkamäärät jotain ihan muuta kun mitä olisi pitänyt olla. Onkohan mahdollista että tein sittenkin sen kantapääosan väärälle puolelle tai jotain...?

Tälläkertaa meinaan kuitenki kokeilla vielä kerran. Ainaskin. Pakko mun on nyt saada nuo sukat tehtyä kun niin huisin moni muukin on onnistunut ja sitäpaitsi nuo tuntuu jo nyt mukavilta ja tosi hyvinistuvilta. Jos nuo saan tehtyä niin kanerikseen ne vaatii converset, jotka saan palkkioksi tilata. Vai enkö muka saa !


 

Tämän neulominen menee mukavuusalueella.


Löysin lankavarastosta iloisenkirjavaa sukkalankaa. Tästä tulee jotain ihan helppoo ja varmaa.



Nyt kun olen tarpeeksi taas täällä mörmöttänyt, kaivan kaapista tsemppisuklaata, tartun puikkoihin ja jatkan yrittämistä. Kyllä mullakin on joskus viistosukat jalassa! :)

Naiset. Vaikeuksien kautta voittoon. Eihän anneta periksi.

4 kommenttia:

Näppi kirjoitti...

Juuri näin. Mulla ainaki tahtoo niitä pakollisia purkamisia tulla usiampia ennen ku voi sanoa: kyllä kannatti. Jotku onnistuu kerrasta, mutta mä vasta monen purkamiskerran jäläkeen. Tsemppiä, kyllä sä onnistut vielä.

enkulin käsityöt kirjoitti...

Vaikuttaapa monimutkaiselta. Ihan oikein - periksi ei anneta.

Laura kirjoitti...

Juurikin näin! :)

Estetiina kirjoitti...

Kiitos ihaNaiset kommenteista! :)