sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Ihanapipo


Neiti Ekaluokkalainen valitsi itse langat kevätpipoonsa. Pipon pitää olla kaunis, naisellinen ja tupsullinen. Minä puolestani bongasin muistaihania.blogspot.com- blogista kivan mallin.





Lanka on Garnstudion jotain puuvillasekoitetta. Neuloin 3,5 puikoilla ja 76 silmukalla vähän alkuperäistä ohjetta pienemmän pipon ja se istuu siropäisen neitosen päähän oikein hyvin.

Mä olen niin ihastunut tähän pipoon ja lankaakin jäi vielä paljon yli. Teen itsellenikin samanlaisen ja näen käyttäväni pipoa kohta valmistuvan vaaleanpunaisen huivin ja nahkatakin kanssa. Ja ruskeat lapaset olis kanssa tyyliin sopivat. Hih! Kivasti alkaa taas rönsyillä mulla nämä ideat. Nyt pitää olla ihan oikeasti jo tarkkana, ettei ole pian joka nurkka täynnä vähänkaikkea keskeneräistä. Mutta toisaalta, ainahan sitä nyt nainen pipoja tarttee...

Ja pikkusiskolle täytyy kuulemma kanssa tehdä kaunis kevätpipo. Sinä pitäisi olla pinkkiä ja vihreetä. Ja tupsu.

Sillävälin kun kuvattiin isosiskoa niin tää kävi asioimassa meikkipussilla ja sit tuli suurin silmin  selvittämään, että enks mä olekin hirrrveeen kaunis kun laitoin huulipunaa. Ja mitä se talkottaa että tule likkaana, lakkaana ja luskettuneena?



2 kommenttia:

-M kirjoitti...

On sillä neidillä värisilmää! En olis varmaan itekään tajunnu yhdistellä noit värejä!
Ja empula on aina yhtä nätti xD

Estetiina kirjoitti...

Kieltämättä sillä on aika hyvä värisilmä. Tulevaisuuden neuloja :D

Empulalla on sitte muuten vaan silmää kauneudelle tai ainakin rohkeutta yrittää.