keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Ensimmäisiä poikaneuleita, kärttylipäivä ja päivän pelastus.

On mulla mieskin. Mä vaan en jurikaan koskaan mainitse siitä mitään, ainakaan täällä blogistaniassa. Ja varsinkaan mä en ole neulonut sille juuri mitään. Nyt olen ajatellut parantaa tapani ja alkaa neuloa sillekin niin ei sitten talvella palele.

                                                               Aloitin rohkeasti pipolla.
Eka kerä lankaa loppui tässä kohtaa. Aika pitkälle silläkin pääsi.



Lopputuloksesta tuli tällainen, ihan perusperusjuttu. Itse tykkään tuosta mallista ja se näyttäisi istuvan päässä ihan hyvin. Mallia voisi vähän muokata ja sit vaikka silmukoita jäljentämällä lisäillä kuvaa.



Pipon kaveriksi väsäsin reippaat, raidalliset villasukat. Näissäkään ei ole mitään ihme kikkailuja. Ne on vaan villasukat, joiden tehtävänä on lämmittää varpaita. Ja se ei ole mikään ihan mitätön tehtävä. Kylmät jalat on aikas kamalat.

Mitä teille kuuluu tänään? Mulla on ollut ilo ottaa vastaan kaikenlaisia tunteenpurkauksia ja kuunnella juttuja, joita ei nyt niin välttämättä olisi viitsinyt kuunnella. Joskus on vaan niitä päiviä, jolloin olisi ihan parasta jos saisi vaan olla ypöyksin eikä tarttis tehdä mitään jos ei haluaisi. Ja sitten voisi tulla sieltä luolastaan kun on tarpeeksi paljon mörmöttänyt ja viettänyt keskenänsä "laatuaikaa".

Päivän pelastus oli keskiviikkozumba!Se oli taas niin huippua! Ja ei tarvinnu mennä yksin :) Jee! Kivaa! Jumpalla jaksaa taas.

Ja arvatkaa mitä? Mulla on 29 tuntia töitä jäljellä ja sitten alkaa lomalomalomaloma !






2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Voi että, oli kyllä mahtavaa! Oltiin oikein kunnon käärmenaisia :)
Kiva on myös pipo!

Estetiina kirjoitti...

Mua kyllä harmittaa, että Zumba jää kesätauolle. Täytyy katsella, josko sitä jossain olisi heinäkuussakin. Hitsit. Huomenaamulla olen reipas ja menen sinne vesijuoksemaan. Josko sujuis päiväkin sitten sutjakammin.