keskiviikko 9. kesäkuuta 2010

Tälläistä tänään....

                                                              Voihan hohtimet.

Tänään aamu tuli ennenkun olin päässyt nukkumaankaan, sillä viime yö meni sairasta lapsukaista hoidellessa. Ei ihan paras mahdollinen alku päivälle. Noh, ei siinä mitään. Kahvit kiehumaan, apteekkiin lääkkeitä hakemaan ja koiraa pissattamaan. Lääkkeet oireisille ja oireettomille ja sitten lapset puistoon leikkimään, ettei sisällä seinät kaadu päälle.

Oli hyvä veto lähteä kaikesta huolimatta ulos, sillä lapsilla ja mulla oli seuraa. Voi miten oli mukava jutella niitänäitä eikä mitään yön kurjuuksia kertailla. Ulkoallas oli myös käytössä ja siitä oli paljon iloa :)

                             Päivän asu:

Toppi ja farkut. Molemmat kirppikseltä :)
Toppi on kätevä myöskin pyyhkeenä, sillä en tietenkään ottanut lapsille mitään ylimääräistä mukaan...

Tää on niin mun lempparitoppi!

Hiuksiin yritin väsätä ranskista, mutta pieleen meni tai siis vaatii lisäharjoitusta...




Tänään päivän asuun kuuluu myöskin itkuiset silmät! Hetken olen antanut itselleni luvan olla surullinen, itkeä saa jos itkettää. Sitten köytän taas vyöni ja jatkan matkaa positiivisia juttuja ajatellen.

....Mun sydämellä on kypärä....





Kivempaa keskiviikkoa kaikille!
Huomenna kirjoitan taas iloisempia juttuja. Eihän aina tartte olla iloinen, eihän?

1 kommentti:

-M kirjoitti...

Miks oot sä suruinen? Mitä on tapahtunu?