perjantai 11. kesäkuuta 2010

Käsi joka moppia heiluttaa...

Kaaos ja sorto on muuttanut kotiini ja levitellyt tavarat pitkinpoikin. Se on sotannut lattioita, ilmeisesti käyttää meidän vaatteita ja suttaa ne ja rellestää täällä miten sattuu. Ja minä joudun raivaamaan. Ylläriksi se mokoma on tuonut koirankarvoja jotka on levitetty sohvalle. Ällöä.

Onneksi mulla on ahkerat apujoukot. En ole ihan varma, oliko niistä enemmän apua vai haittaa mutta tunteella ne ainakin oli mukana. Ja tuli sitten pestyä myöskin sohva. Ja lattiat runsaalla vesimäärällä :D

Jos tähdet on taivaankannella oikeassa asennossa ja kaikki sujuu niinkun mä olen suunnitellut niin jumppakortin tehotuho alkaa huomenna!! Aikaa käyttää tuo 70 jumppalippua on jouluun asti, mutta meinasin polttaa ne aikaisemmin. Juoksemassa olen käynyt tosi paljon ja siksi nuo lippuset on jäänyt käyttämättä.

Kamala sää tuolla ulkona. Ihan tulee syksy mieleen kun sataa ja tuulee niin paljon. Onneksi pian alkaa NeuleBileet :) Niin, ja on mulla viikonlopun tavoitteena myös muutaman keskeneräisen neuleen loppuunsaattaminen.

Puuhakasta perjantai- iltaa!


2 kommenttia:

-M kirjoitti...

Mä kummastelinki et mikä kartta toi on xD
se sama kaaos ja sotku on pesiny myös mun luo. Oon ihan saletti et se sama Otto joka vie mun tililtä rahat on kaaoksen takana!

Estetiina kirjoitti...

Todellakin Otto on tämän kaiken takana! Onneksi se säikähti mun eilistä siivoamista niin, ettei vielä tänään ole uskaltautunut tulemaan tänne. Saisi viettää ainakin viikonlopun jossain muualla... :D