tiistai 4. toukokuuta 2010

Neulojasisarelle

Tunnustus. Mä olen maailman huonoin hankkimaan lahjoja ihmisille. Joulut, synttärit ja kaikki muut juhlapäivät on aikan kammottavia. Suunnittelen kyllä, mitä kaikkea voisi ostaa tyypeille, mutta kaupassa aivot jysähtää, enkä sit osaa hankkia yhtään mitään... Olen ratkaissut tämän ongelman väsäämällä ihmisille ihan tavallisina arkipäivinä jotain kivaa, mistä toivottavasti on iloa. Tälläkertaa neuloin siskolleni  muutaman jutun :)

Punainen pitkulamallinen pitsipipo puuvillalangasta. Mun piti tehdä tähän myös pukukoru, joka jäi hyvän suunnitelman asteelle.


Kämmekkäät.


Kierrevillasukat. En ole koskaan ennen tätä neulonut villasukkia tällä tekniikalla ja ajattelin että jokupäivä teen itselleni samantyyppiset.

Tämän päivän olen viihtynyt kankaiden ja ompelukoneen parissa. Ompelujutuista enemmän huomenna taikka jokupäivä. Nyt mä lähden NeuleBileisiin. Heippa!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

nää sukat on niin ässät!! kämmekkäät ja pipo lähtee mukaan kahvittlemaan O&Kn kanssa! tattis<3
-m

Estetiina kirjoitti...

Ole hyvä :) Kiva kun kelpasi.

sanna kirjoitti...

voi ihana pipo. kun osaisi itsekkin neuloa muutakin kuin sileää tai resoria.. niin ja osaan tehdä reikiä:D
täytyypäs käydä ostamassa itsellekkin iloisen väristä puuvillalankaa ja alkaa vääntää pipoa:)

Estetiina kirjoitti...

Mä haaveilen, että osaisin virkata. Muutakin kun ketjusilmukoita :)