keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Keskiviikon kuulumisia

                           
Aina kun ajattelee, ettei asiat voi mennä enempää pieleen, niin elämä yllättää. Voihan konna. Mulla on kaikki röörit, mitkä päästä lähtee tulehtunut! Tää ei ole enää todellista... Jotain kivaa olis kiva. Mä en ala kun koko ajan kaikki menee ihan pieleen ja pommeja putoilee joka nurkasta.

Ja sitten iloisempiin asioihin, eli neulomiseen ja kenkiin!

Löysin talvella alennusmyynnistä itselleni ja isommalle Tyttöselle ihanat tennarit. Koko talven ne oli jemmassa ja käytiin niitä aina välillä silittelemässä. Viimein me saatiin ne käyttöön ja on IHANAT jalassa. Kannatti odottaa. Mä en ollu koskaan ennen tätä nähnyt kääpiötennareita.
 
Lystikäs lystikkäälle höpöttäjälle ja kaiken ihmettelijälle!
Nämä tennarit sopii mulle nyt kun valettu! Nuhanenä on just mun kääpiö. Mua naurattaa tää varmaan sitten kun olen tullu terveeksi, saanut nukuttua ja syötyä. Olen ollu huonoilla safkoilla jo jonkin aikaa. Painan 45 kg eli aikas niukasti.



Tein iltana eräänä lapselle Tyttöselle pitsipipon. Ajatuksena oli tehdä itselle, mutta siitä tulikin lapsen kokoa. Ja hyvä niin! Iloisena Tyttönen sen veti päähänsä ja sanoi, että tuntuu tukassa ihanalta. Eli sain vielä kauniit kiitoksetkin :)

Lanka oli Dropsin alpakkaa. En ole aikaisemmin neulonut alpakasta yhtään mitään. Ihanaa lankaa tuo on, kertakaikkiaan! Miellyttävää neuloa ja tuntuu käsissäkin mukavalta. Onneksi mulla on jemmassa "vähän" lisää tuota lankaa, siitä ajattelin tehdä villasukkia ja ehkä sen baktuksen.  Ensitalvena meillä kaikilla on jotain alpakkaa lämmikkeenä, ihan varmasti. Ja tuliskohan siitä ihkut kämmekkäät?



Lähden nyt tervehdittäville päiväunille ....Hyviä unia ja crp:n laskun kuvia mulle :)
Huomiseen!

Ei kommentteja: